Voimassa 1.8.2024 alkaen.
Näitä käyttöehtoja sovelletaan kaikkiin www.hauhau.fi (myöhemmin myös "Hau-Hau", "palveluntarjoaja", "verkkokauppa" tai "verkkopalvelu") verkkopalvelussa tehtyihin verkkotilauksiin. Palvelun omistaa Prima Pet Premium Oy (myöhemmin "yritys").
Hau-Hau-verkkokauppa myy koiranruokia, koiranherkkuja sekä puruluita yksityishenkilöille Suomessa. Tuotteita toimitetaan kaikkialle Suomeen, lukuunottamatta Ahvenanmaalle. Tilauksia ei toimita ulkomaille. Verkkokaupassa asioivan tulee olla vähintään 18-vuotias. Verkkokaupasta tilattuja tuotteita ei tule jälleenmyydä tai käyttää kaupallisiin tarkoituksiin.
Asiakasta sitoo tilauksen tekohetkellä voimassa olevat käyttöehdot, joihin asiakkaan tulee tutustua ennen tilauksen tekemistä. Prima Pet Premium Oy pidättää oikeudet ehtojen muutoksiin.
Yritystiedot:
Prima Pet Premium Oy (Y-tunnus: 156749-2)
Osoite: Kuokkamaantie 4, 33800 Tampere
Sähköpostiosoite: info@primapetpremium.fi
Puhelinnumero: +358 3 357 8950
Voimassa 1.8.2024 alkaen.
Näitä käyttöehtoja sovelletaan kaikkiin www.hauhau.fi (myöhemmin myös "Hau-Hau", "palveluntarjoaja", "verkkokauppa" tai "verkkopalvelu") verkkopalvelussa tehtyihin verkkotilauksiin. Palvelun omistaa Prima Pet Premium Oy (myöhemmin "yritys").
Hau-Hau-verkkokauppa myy koiranruokia, koiranherkkuja sekä puruluita yksityishenkilöille Suomessa. Tuotteita toimitetaan kaikkialle Suomeen, lukuunottamatta Ahvenanmaalle. Tilauksia ei toimita ulkomaille. Verkkokaupassa asioivan tulee olla vähintään 18-vuotias. Verkkokaupasta tilattuja tuotteita ei tule jälleenmyydä tai käyttää kaupallisiin tarkoituksiin.
Asiakasta sitoo tilauksen tekohetkellä voimassa olevat käyttöehdot, joihin asiakkaan tulee tutustua ennen tilauksen tekemistä. Prima Pet Premium Oy pidättää oikeudet ehtojen muutoksiin.
Yritystiedot:
Prima Pet Premium Oy (Y-tunnus: 156749-2)
Osoite: Kuokkamaantie 4, 33800 Tampere
Sähköpostiosoite: info@primapetpremium.fi
Puhelinnumero: +358 3 357 8950
Tuotteidemme hinnat esitetään euroissa ja sisältävät kullekin tuotteelle sovellettavan arvonlisäveron (14 % tai 25,5 %), joka ilmoitetaan tilausvahvistuksessa.
Jokainen asiakas saa automaattisen tilausvahvistuksen tekemästään tilauksesta. Mikäli et saa tilausvahvistusta, ole heti yhteydessä asiakaspalveluun.
Verkkopalvelumme näyttämät tuotteiden hinnat eivät sisällä toimituskuluja. Toimitusmaksut sekä mahdolliset maksutapaan liittyvät kulut esitetään ennen maksutapahtumaa.
Tuotteidemme hinnat ovat voimassa toistaiseksi tai määritellyn kampanja-ajan. Prima Pet Premium Oy:lla on oikeus muuttaa hintoja ja toimituskuluja.
Vaikka pyrimme varmistamaan esitettyjen hintojen tarkkuuden, emme voi taata virheettömyyttä. Prima Pet Premium Oy:lla on oikeus perua kauppa, mikäli tuotteen hinnoittelussa havaitaan selkeä virhe. Hinta katsotaan virheelliseksi erityisesti silloin, mikäli se poikkeaa merkittävästi vastaavan tuotteen normaalista hintatasosta tai jos asiakkaan olisi tullut ymmärtää hinnan virheellisyys (esim. jos hinta on 0,00 euroa).
Tarjoushinnat ilmoitetaan tuotteiden yhteydessä ja ovat voimassa rajoitetun ajan sekä koskevat vain rajoitettua erää varastossa olevia tuotteita. Mikäli tarjoustuote myydään loppuun tarjousaikana, emme takaa sen saatavuutta ennen tarjouksen päättymistä.
Tuotteidemme hinnat esitetään euroissa ja sisältävät kullekin tuotteelle sovellettavan arvonlisäveron (14 % tai 25,5 %), joka ilmoitetaan tilausvahvistuksessa.
Jokainen asiakas saa automaattisen tilausvahvistuksen tekemästään tilauksesta. Mikäli et saa tilausvahvistusta, ole heti yhteydessä asiakaspalveluun.
Verkkopalvelumme näyttämät tuotteiden hinnat eivät sisällä toimituskuluja. Toimitusmaksut sekä mahdolliset maksutapaan liittyvät kulut esitetään ennen maksutapahtumaa.
Tuotteidemme hinnat ovat voimassa toistaiseksi tai määritellyn kampanja-ajan. Prima Pet Premium Oy:lla on oikeus muuttaa hintoja ja toimituskuluja.
Vaikka pyrimme varmistamaan esitettyjen hintojen tarkkuuden, emme voi taata virheettömyyttä. Prima Pet Premium Oy:lla on oikeus perua kauppa, mikäli tuotteen hinnoittelussa havaitaan selkeä virhe. Hinta katsotaan virheelliseksi erityisesti silloin, mikäli se poikkeaa merkittävästi vastaavan tuotteen normaalista hintatasosta tai jos asiakkaan olisi tullut ymmärtää hinnan virheellisyys (esim. jos hinta on 0,00 euroa).
Tarjoushinnat ilmoitetaan tuotteiden yhteydessä ja ovat voimassa rajoitetun ajan sekä koskevat vain rajoitettua erää varastossa olevia tuotteita. Mikäli tarjoustuote myydään loppuun tarjousaikana, emme takaa sen saatavuutta ennen tarjouksen päättymistä.
Asiointi verkkokaupassa tapahtuu lisäämällä tuotteita ostoskoriin, täyttämällä tarvittavat tiedot ja vahvistamalla tilaus maksamalla se maksupalvelussa. Asiakkaan on mahdollista tarkistaa tilauksen tiedot virheiden varalta ennen maksutapahtumaa. Tilaus ei vaadi rekisteröitymistä palveluun, lukuunottamatta kestotilauksen tekemistä. Oletamme, että tilausta tehdessä asiakas on tutustunut tilattuihin tuotteisiin ja maksu- ja toimitusehtoihin. Tilauksen tekeminen edellyttää verkkopalvelun ehtoihin tutustumista ja niihin sitoutumista. Hyväksymällä tilauksen ymmärrät, että tilauksesi on sitova ja siihen sovelletaan verkkopalvelumme ehtoja.
Hau-Hau.fi verkkopalvelun tuotteet on tarkoitettu vain yksityiskäyttöön tai lahjaksi, eikä niitä tule jälleenmyydä tai käyttää kaupalliseen tarkoitukseen. Palveluntarjoaja pidättää oikeuden tarkastella ja tarvittaessa rajoittaa kenen tahansa asiakkaan tai toimitusosoitteen tilausmääriä.
Tilaus vahvistetaan asiakkaalle ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen automaattisesti toimitettavalla tilausvahvistuksella muutaman minuutin kuluttua tilauksen tekemisestä. Mikäli et saa tilausvahvistusta, ota yhteys asiakaspalveluumme mahdollisimman pian.
Tilausvahvistuksesta löydät tilausnumeron, tilaamasi tuotteiden tiedot, hinnat ja arvonlisäveron, kokonaishinnan ja maksu- ja toimitustavan.
Kun asiakas on vahvistanut tilauksen maksamalla sen maksupalvelussa, siihen ei voi tehdä enää muutoksia. Jos asiakas haluaa peruuttaa tilauksen, tulee hänen olla yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian yhteydenottolomakkeen kautta.
Mikäli tilaus on ehtinyt siirtyä jo keräilyyn, ei tilausta valitettavasti voi enää peruuttaa. Noutamaton tilaus palautuu takaisin palveluntarjoajalle toimipaikkapalautuksena, jolloin siitä tehdään palautus ja tuotteiden hinnat palautetaan asiakkaalle. Huom! Tilauksen toimituskuluja ei palauteta, mikäli tilaus palautuu palveluntarjoajalle toimipaikkapalautuksena.
Asiointi verkkokaupassa tapahtuu lisäämällä tuotteita ostoskoriin, täyttämällä tarvittavat tiedot ja vahvistamalla tilaus maksamalla se maksupalvelussa. Asiakkaan on mahdollista tarkistaa tilauksen tiedot virheiden varalta ennen maksutapahtumaa. Tilaus ei vaadi rekisteröitymistä palveluun, lukuunottamatta kestotilauksen tekemistä. Oletamme, että tilausta tehdessä asiakas on tutustunut tilattuihin tuotteisiin ja maksu- ja toimitusehtoihin. Tilauksen tekeminen edellyttää verkkopalvelun ehtoihin tutustumista ja niihin sitoutumista. Hyväksymällä tilauksen ymmärrät, että tilauksesi on sitova ja siihen sovelletaan verkkopalvelumme ehtoja.
Hau-Hau.fi verkkopalvelun tuotteet on tarkoitettu vain yksityiskäyttöön tai lahjaksi, eikä niitä tule jälleenmyydä tai käyttää kaupalliseen tarkoitukseen. Palveluntarjoaja pidättää oikeuden tarkastella ja tarvittaessa rajoittaa kenen tahansa asiakkaan tai toimitusosoitteen tilausmääriä.
Tilaus vahvistetaan asiakkaalle ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen automaattisesti toimitettavalla tilausvahvistuksella muutaman minuutin kuluttua tilauksen tekemisestä. Mikäli et saa tilausvahvistusta, ota yhteys asiakaspalveluumme mahdollisimman pian.
Tilausvahvistuksesta löydät tilausnumeron, tilaamasi tuotteiden tiedot, hinnat ja arvonlisäveron, kokonaishinnan ja maksu- ja toimitustavan.
Kun asiakas on vahvistanut tilauksen maksamalla sen maksupalvelussa, siihen ei voi tehdä enää muutoksia. Jos asiakas haluaa peruuttaa tilauksen, tulee hänen olla yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian yhteydenottolomakkeen kautta.
Mikäli tilaus on ehtinyt siirtyä jo keräilyyn, ei tilausta valitettavasti voi enää peruuttaa. Noutamaton tilaus palautuu takaisin palveluntarjoajalle toimipaikkapalautuksena, jolloin siitä tehdään palautus ja tuotteiden hinnat palautetaan asiakkaalle. Huom! Tilauksen toimituskuluja ei palauteta, mikäli tilaus palautuu palveluntarjoajalle toimipaikkapalautuksena.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käytössämme on kaikki Suomen tunnetuimmat maksupalvelut, kuten verkkopankki, maksukortit, mobiilimaksaminen sekä lasku- ja osamaksupalvelut.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käytössämme on kaikki Suomen tunnetuimmat maksupalvelut, kuten verkkopankki, maksukortit, mobiilimaksaminen sekä lasku- ja osamaksupalvelut.
Pyrimme lähettämään tuotteet mahdollisimman pian tilauksen vastaanottamisesta, yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa. Poikkeustilanteissa, kuten kampanja-aikoina toimitusaika voi olla pidempi (n. 4-10 arkipäivää). Pyrimme ilmoittamaan mahdollisesta pitkittyneestä toimitusajasta verkkokaupan etusivulla. Hauhau.fi ei ole vastuussa kuljetusliikkeistä johtuvista viiveistä tai toimituspäivien mahdollisista muutoksista ja niiden seurauksista asiakkaalle.
Asiakkaan tulee tarkistaa, että vastaanotetun toimituksen sisältö vastaa tilauserittelyn vastaavia tuotteita. Myös tuotteiden kunto tulee tarkastaa. Mikäli huomaat toimituksessa tai tuotteissa virheitä, ota heti yhteys asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta.Mikäli paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, asiakkaan on reklamoitava asiasta tilauksen toimittaneelle kuljetusyhtiölle. Asiakkaan kotiin tai muuhun osoitteeseen perille asti toimitettavien pakettien osalta selvästi vaurioituneesta paketista tulee ilmoittaa heti vastaanottamisen yhteydessä
Mikäli asiakas on valinnut toimitustavaksi luovutuksen ulko-ovelle ilman kuittausta, ei toimitusyhtiö tai Prima Pet Premium Oy vastaa lähetyksen vahingoittumisesta, katoamisesta tai vähenemisestä. Palveluntarjoaja ei ole vahingonkorvausvelvollinen näistä syistä johtuviin reklamaatioihin.
Lue kaikki toimitusehdot täältä.
Toimituskulut määräytyvät tilauksen kokonaissumman ja valitun toimitustavan mukaisesti (4,90 - 9,90 €). Tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 70 €:n arvoisille tilauksille.
Asiakkaalla on lakisääteinen oikeus palauttaa vastaanotettu tilaus tai haluamansa tuotteet 14 vuorokauden kuluessa tilauksen tai tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja takaisinlähetystä varten hyvin pakattuja. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.
Palauttaaksesi tilauksen, ota yhteys asiakaspalveluumme tämän yhteydenottolomakkeen kautta. Maksamme palautuksen kuljetuskustannukset, mikäli palautus on tehty ohjeiden mukaisesti Postin tai Matkahuollon maksuttomana asiakaspalautuksena. Muista säilyttää kuitti palautuksesta niin kauan, kunnes hyvitettävä summa näkyy tililläsi. Hyvitystapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.
Pyrimme lähettämään tuotteet mahdollisimman pian tilauksen vastaanottamisesta, yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa. Poikkeustilanteissa, kuten kampanja-aikoina toimitusaika voi olla pidempi (n. 4-10 arkipäivää). Pyrimme ilmoittamaan mahdollisesta pitkittyneestä toimitusajasta verkkokaupan etusivulla. Hauhau.fi ei ole vastuussa kuljetusliikkeistä johtuvista viiveistä tai toimituspäivien mahdollisista muutoksista ja niiden seurauksista asiakkaalle.
Asiakkaan tulee tarkistaa, että vastaanotetun toimituksen sisältö vastaa tilauserittelyn vastaavia tuotteita. Myös tuotteiden kunto tulee tarkastaa. Mikäli huomaat toimituksessa tai tuotteissa virheitä, ota heti yhteys asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta.Mikäli paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, asiakkaan on reklamoitava asiasta tilauksen toimittaneelle kuljetusyhtiölle. Asiakkaan kotiin tai muuhun osoitteeseen perille asti toimitettavien pakettien osalta selvästi vaurioituneesta paketista tulee ilmoittaa heti vastaanottamisen yhteydessä
Mikäli asiakas on valinnut toimitustavaksi luovutuksen ulko-ovelle ilman kuittausta, ei toimitusyhtiö tai Prima Pet Premium Oy vastaa lähetyksen vahingoittumisesta, katoamisesta tai vähenemisestä. Palveluntarjoaja ei ole vahingonkorvausvelvollinen näistä syistä johtuviin reklamaatioihin.
Lue kaikki toimitusehdot täältä.
Toimituskulut määräytyvät tilauksen kokonaissumman ja valitun toimitustavan mukaisesti (4,90 - 9,90 €). Tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 70 €:n arvoisille tilauksille.
Asiakkaalla on lakisääteinen oikeus palauttaa vastaanotettu tilaus tai haluamansa tuotteet 14 vuorokauden kuluessa tilauksen tai tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja takaisinlähetystä varten hyvin pakattuja. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.
Palauttaaksesi tilauksen, ota yhteys asiakaspalveluumme tämän yhteydenottolomakkeen kautta. Maksamme palautuksen kuljetuskustannukset, mikäli palautus on tehty ohjeiden mukaisesti Postin tai Matkahuollon maksuttomana asiakaspalautuksena. Muista säilyttää kuitti palautuksesta niin kauan, kunnes hyvitettävä summa näkyy tililläsi. Hyvitystapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.
Pyrimme ratkaisemaan reklamaatiotilanteet nopeasti. Asiakkaan tulee ilmoittaa tilauksen tai tuotteiden virheellisyydestä mahdollisimman nopeasti, viimeistään kahden kuukauden kuluttua Hau-Hau-verkkokaupan asiakaspalveluun yhteydenottolomakkeen kautta.
Prima Pet Premium Oy vastaa tuotteiden virheellisyydestä voimassaolevan kuluttajasuojalainsäädännön mukaisesti. Ensisijaisesti Prima Pet Premium Oy:lla on oikeus korjata virhe tai korvata tuote toimittamalla virheettömän tuotteen asiakkaalle kohtuullisessa ajassa.
Reklamaatiolomakkeelle tulee täydentää siinä pyydetyt tiedot mahdollisimman tarkasti. Lisääthän lomakkeelle tiedot tuotteen erätiedoista, jotka löydät pakkauksesta.
Pyrimme ratkaisemaan reklamaatiotilanteet nopeasti. Asiakkaan tulee ilmoittaa tilauksen tai tuotteiden virheellisyydestä mahdollisimman nopeasti, viimeistään kahden kuukauden kuluttua Hau-Hau-verkkokaupan asiakaspalveluun yhteydenottolomakkeen kautta.
Prima Pet Premium Oy vastaa tuotteiden virheellisyydestä voimassaolevan kuluttajasuojalainsäädännön mukaisesti. Ensisijaisesti Prima Pet Premium Oy:lla on oikeus korjata virhe tai korvata tuote toimittamalla virheettömän tuotteen asiakkaalle kohtuullisessa ajassa.
Reklamaatiolomakkeelle tulee täydentää siinä pyydetyt tiedot mahdollisimman tarkasti. Lisääthän lomakkeelle tiedot tuotteen erätiedoista, jotka löydät pakkauksesta.
Tuotteiden yhteydessä nähtävät arvostelut on kerätty verkkopalvelusta ostaneilta asiakkailtamme. Arvostelun jättäminen on mahdollista kahdella tavalla:
1) Asiakas saa tilauksen tehtyään sähköpostin, jossa pyydetään antamaan arvio ostetusta tuotteesta. Mikäli asiakas lähettää tuotearvionsa, se julkaistaan kyseisen tuotteen tuotesivulla, ja on nähtävissä myös muille asiakkaille. Arvostelun yhteydessä näytetään asiakkaan etunimi sekä sukunimen ensimmäinen kirjain. Asiakkaalla on myös mahdollisuus jättää arvostelu nimettömänä.
2) Asiakas voi jättää arvostelun myös verkkokaupan tuotesivulla. Tällöin asiakkaan tulee ilmoittaa tilauksella käytetty sähköpostiosoite, jota käytetään arvostelun aitouden vahvistamisessa.
Tuotteiden yhteydessä nähtävät arvostelut on kerätty verkkopalvelusta ostaneilta asiakkailtamme. Arvostelun jättäminen on mahdollista kahdella tavalla:
1) Asiakas saa tilauksen tehtyään sähköpostin, jossa pyydetään antamaan arvio ostetusta tuotteesta. Mikäli asiakas lähettää tuotearvionsa, se julkaistaan kyseisen tuotteen tuotesivulla, ja on nähtävissä myös muille asiakkaille. Arvostelun yhteydessä näytetään asiakkaan etunimi sekä sukunimen ensimmäinen kirjain. Asiakkaalla on myös mahdollisuus jättää arvostelu nimettömänä.
2) Asiakas voi jättää arvostelun myös verkkokaupan tuotesivulla. Tällöin asiakkaan tulee ilmoittaa tilauksella käytetty sähköpostiosoite, jota käytetään arvostelun aitouden vahvistamisessa.
Palveluntarjoaja vastaa kerätyistä henkilötiedoista ja niiden lainmukaisesta säilyttämisestä ja käsittelystä. Verkkotilauksia tehdessäsi hyväksyt henkilötietojen käyttöehdot, jotka voit lukea tietosuojaselosteestamme.
Palveluntarjoaja vastaa kerätyistä henkilötiedoista ja niiden lainmukaisesta säilyttämisestä ja käsittelystä. Verkkotilauksia tehdessäsi hyväksyt henkilötietojen käyttöehdot, jotka voit lukea tietosuojaselosteestamme.
Palveluntarjoaja ei vastaa toimituksen viivästymisestä tai estymisestä, jos kyseinen tilanne johtuu voimassa olevasta seikasta, joka on palveluntarjoajan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella (force majeure).
Palveluntarjoaja ei vastaa toimituksen viivästymisestä tai estymisestä, jos kyseinen tilanne johtuu voimassa olevasta seikasta, joka on palveluntarjoajan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella (force majeure).
Hau-Hau-verkkopalvelun ehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Kauppasopimusta koskevat erimielisyydet pyritään saada ratkaisuksi asiakaspalvelun kanssa. Mikäli asiaa ei saada ratkaistuksi, asiakkaalla on oikeus viedä asia kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian saattamista kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi, asiakkaan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan. Mikäli kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaisuksi neuvotteluilla, lopullinen sopimispaikka on Pirkanmaan käräjäoikeus.
Hau-Hau-verkkopalvelun ehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Kauppasopimusta koskevat erimielisyydet pyritään saada ratkaisuksi asiakaspalvelun kanssa. Mikäli asiaa ei saada ratkaistuksi, asiakkaalla on oikeus viedä asia kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian saattamista kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi, asiakkaan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan. Mikäli kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaisuksi neuvotteluilla, lopullinen sopimispaikka on Pirkanmaan käräjäoikeus.